Bekijk onze webinar met Qonqord en Squadra voor nuttige inzichten van workflow consultancy experts over hoe u uw content supply chain kunt optimaliseren.


Qonqord en Squadra zijn deskundige bedrijven die hun krachten hebben gebundeld om organisaties te helpen hun workflows te optimaliseren en meer efficiëntie te bereiken bij het beheer van hun content. In dit webinar helpen zij u bij het oplossen van de uitdagingen rond het creëren van een efficiënte content supply chain en het handhaven van de nauwkeurigheid en consistentie van content, en laten zij een use case zien die je helpt te begrijpen hoe fabrikanten, groothandelaren en retailers de kracht van content orchestration kunnen benutten om tijd, geld en middelen te besparen.

Mogelijke uitdagingen bij jouw bedrijf:

  • Visuele content beheren en creëren
  • Toenemende verwarring tussen werkgroepen
  • Tijdrovende processen om content goed te keuren
  • Inconsistente content die het merk ondermijnt
  • Content duplicatie en ontkoppeling
  • Chaotische en onschaalbare processen
  • Risico’s op het gebied van planning

Herken jij jouw bedrijf in een of meer van deze uitdagingen? Dan is deze webinar voor jou!

Are you ready to start implementing Content Orchestration solutions? Then, look no further! Check your maturity level using our Quick scan.

 
Meer informatie over deze webinar

Net als de detailhandel moeten fabrikanten en groothandelaren een grote verscheidenheid aan digitale activa beheren. Hier onder vallen; productafbeeldingen, beschrijvingen, productverpakkingen, catalogi, brochures en point-of-sale-materiaal. Deze koppelen wij aan relevante productgegevens uit PIM-systemen, Excel-documenten of ERP-oplossingen. Ook moeten zij de bovengenoemde product- en marketinggerelateerde digitale activa kunnen publiceren of beschikbaar stellen (soms in meertalige versies) op merkwebsites, e-commerce websites, dealer-distributeur portals, apps, intranet, etc.

Het voordeel van één enkele bron van waarheid voor het beheer van digitale activa en een set tools voor het creëren van content ter ondersteuning van de creatie en het beheer van productgerelateerd collateral is cruciaal voor het behoud van merkconsistentie en samenwerking met interne belanghebbenden (verkoop, inkoop, productbeheer, categoriebeheer, etc.) en externe belanghebbenden (klanten, groothandelaren, detailhandelaren, distributeurs, etc.). Er is ook een veel groter voordeel verbonden aan deze hoofdsystemen voor contentbeheer met de productgegevens, om het hele proces van contentcreatie te optimaliseren, een betere consistentie te handhaven en handmatige en tijdrovende taken weg te nemen door processen te omzeilen.

Begin met kijken